Параграф 25, сторінка 98-99,
Вплив комерційної реклами на здоров’я
Ти вже знаєш, що реклама впливає на прийняття рішень. Мета комерційної реклами — продати товар. Аби досягти цілі, рекламодавці-виробники товарів чи надання послуг визначають конкретну групу споживачів, на яку розраховують рекламу. Це, наприклад, підлітки або дорослі. Щоб зацікавити споживача в рекламованому товарі, виробники товарів і послуг використовують спеціальні прийоми та стратегії. Деякі з таких прийомів ти знаєш із 6 класу.
Важливо розрізняти позитивний і негативний вплив реклами. Позитивний вплив реклами — це інформування споживачів про товари й послуги. Проте негативним можна вважати нав’язування товарів, не завжди потрібних споживачам. А також надання неправдивої або перебільшеної інформації про рекламований товар.
Щоб протидіяти можливому негативному впливу реклами, потрібно:
Висновок
Низька рухова активність, неправильне харчування, надмірні емоційні навантаження, шкідливі звички призводять до виникнення хвороб цивілізації. Щоб запобігти таким хворобам, слід вести здоровий спосіб життя.
Завдання
1. Назви найпоширеніші хвороби цивілізації. Чому їх так називають?
2. Назви причини виникнення хвороб цивілізації.
3. Що слід робити, щоб не захворіти на якусь із хвороб цивілізації?
4. Які стратегії використовує комерційна реклама для продажу товарів? Схарактеризуй їх.
5. Назви способи протидії негативному впливу реклами.
6. Поясни зв’язок куріння та виникнення раку.
7. Поміркуй, чому з розвитком цивілізації виникає більше ризиків для здоров’я.
Попрацюйте в парі або групі
1. Пригадайте та обговоріть найпоширеніші міфи й факти про куріння. Хтось наводить міф про куріння, інший спростовує його.
2. Обговоріть, як додержуються закону про заборону куріння у населеному пункті, де ти живеш.
Моделюй — набувай життєвих навичок
Які профілактичні заходи проводиш, щоб не захворіти на хвороби цивілізації?
Немає коментарів:
Дописати коментар